Hei ! 

Tervetuloa blogiini. 

Olen Jeka 24v nainen Etelä-Pohjanmaalta. Olen naimisissa, meillä on 2 koiraa ja kani. Opiskelen nuoriso-ja yhteisöohjaajaksi, harrastukset ovat valokuvaaminen, lenkkeily ja neulonta. 

Miksi aloitin blogin? 

Halusin aloittaa blogin koska, se on aina ollut osa minua vaikka taukoa tästä hommasta on mutta kirjoittaminen on aina ollut osa minua ja haluan jakaa ihmisille minkälaista elämäni on. Vaikka jaan elämääni sosiaalisessa mediassa mutta, seki on rajallista kirjoittamisen suhteen niin senkin takia halusin aloittaa blogin. Kun minulla on lukivaikeus, niin tämän blogin kautta toivon että, oikeinkirjoitus harjaantuisi, mutta tietenkin kirjoitusvirheitä tulee.

Blogin sisältö tulee ihan kaikkea esim: opiskelu, mielenterveys, avioliitto ja muutenkin elämä mitä se tuo tullessaan :D. 

Ihanaa kun löysit just tän blogin <3!